Stiri @ Sport.ro

luni, 10 ianuarie 2011

Olaroiu spune ca deocamdata este sub contract cu Al Saad si se teme ca arabii sa nu ii ceara penalizari daca va pleca din Qatar


 Olaroiu, dorit alaturi de MEME la Steaua! Vezi ce spune despre propunerea lui Gigi Becali:
"Eu inca sunt sub contract cu Al Sadd, chiar daca mi-am dat demisia."
"Este posibil ca cei de acolo sa nu imi accepte demisia. Am o clauza de penalizare foarte mare. Daca cei de aici ma vor pune sa platesc, vom vedea. Eu as vrea sa termin acum contractul, dar nu stiu cum vor decurge negocierile.

Eu nu am negociat cu Steaua, nu am cerut bani la semnatura, nu s-a intimplat nimic. Eu nu m-am gindit sa preiau vreo echipa din fotbalul romanesc, as vrea sa ma odihnesc in primul rind", a declarat Olaroiu la Digi Sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cauta Pe Blog