Stiri @ Sport.ro

marți, 11 ianuarie 2011

Mititelu: "Sînt şi bătut, şi cu banii luaţi. Prezenţa lui Piţurcă la Craiova mă costă 5 euro pe minut"

Patronul Universităţii Craiova, Adrian Mititelu, vede imposibilă colaborarea cu Victor Piţurcă după evenimentele din ultima lună. Ajuns la capătul răbdării, Mititelu nu poate să spună însă tot ce are pe suflet, pentru că ar afecta interesele echipei.
"Poate a fost o greşeală să accept acele condiţii, a pus mare presiune pe mine şi am acceptat. Eu nu prea am avut ce să negociez în contractul ăsta. Am crezut foarte mult în antrenorul Victor Piţurcă.

Cred şi acum, dar... antrenorul Victor Piţurcă e mai mult managerul Victor Piţurcă. Să manageriezi o echipă nu e aşa uşor, nu poate face oricine asta. S-a creat aşa o teorie că foştii mari fotbalişti pot fi şi foarte buni manageri. Pot fi, dar nu toţi.

Eu nu pot să spun ceea ce am pe suflet, pentru a nu mai dezvolta scandaluri, în interesul clubului tac.

Sînt şi bătut, şi cu banii luaţi. Cristescu e tipul care se ocupă cu ameninţări, nu eu. Oi fi eu prost, am dat dovadă de foarte multă prostie, dar am şi eu o limită. Nu cred că mai e Cristescu la club. E ultima mea problemă în acest moment. 

Nu ştiu dacă Piţurcă face mîine conferinţă de presă. Îmi trimite doar notificări. Nu-l bănuiam pe Piţurcă de asemenea lucruri fără noimă. Este destul de greu să mai lucrăm împreună. Nu vrea să discute, să ia în considerare şi greşelile lui, nu doar pe ale altora. Mă costă 5 euro pe minut prezenţa lui Piţurcă la Craiova.
Probabil că dacă erau bani ne înţelegeam mai bine. Cu toate nemulţumirile mele, eu ţin la Piţurcă, are un nume în fotbal,  nu vreau să plece cu coada între picioare de la Craiova. Eu nu l-am păcălit cu nimic ", a spus Mititelu la DigiSport Special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cauta Pe Blog