Stiri @ Sport.ro

joi, 3 februarie 2011

Mircea Sandu ştie cine este cel care i-a vandalizat maşina: "Poliţia îmi spune că nu poate face nimic"



Mircea Sandu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, a vorbit la emisiunea Contraatac despre incidentul petrecut astăzi, cînd şi-a găsit maşina vandalizată, declarînd că îl cunoaşte pe cel care a făcut acest gest.

"E un om bolnav care e legat de mine şi de familia mea. De cîţiva ani face astfel de gesturi. A
 mai făcut o dată acest gest. Ne-am şi judecat, am cîştigat procesul. Ştiu cine este această persoană. Poliţia îmi spune că nu poate face nimic", a spus Mircea Sandu la GSP TV.

Mircea Sandu a vorbit şi desprea realegerea sa în Comitetul Executiv al UEFA: "Eu am o susţinere foarte bună în partea Vestică. Trebuie să obţin ca să fiu sigur, 27 de voturi. E posibil să fiu ales vice-preşedinte"

...despre situaţia lui Răzvan Lucescu: "Eu am spus că dacă Răzvan Lucescu vrea să plece, nu poţi să îl ţii cu forţa. Dacă nu se califică, din punctul meu de vedere el poate continua. Eu am spus că îmi place foarte mult Dorinel Munteanu, dar asta nu înseamnă că va veni el"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cauta Pe Blog